Fredag.

Bästa Viktor köpte död kompis åt mig. Jag vart glad! Sen lagades det pannbiff, potatis och sås. Jag har aldrig gjort det innan, men det blev väldigt gott. Vi har också kollat på alla Twilight filmer som gått på tv. Även om jag misstänker att vikki har blundat där han legat bakom mig.
Imorse fick jag gå upp 07.25. Då kom det snickare hem till mig. De skulle fixa mitt badrum. Härliga karlar. Iad den ena, han pratade som Anders från Anders och Måns. Han andra var mest blyg. De ska komma igen på måndag för de hann inte klart idag. Dock hade de köpt ett nytt duschdraperi till mig, eftersom de fick för sig att jag behövde ha 2st. Sött! Viktor fixade pass idag också. Så snart kan jag börja leta resa åt oss. Förhoppningsvis Thailand i ett par veckor. Komma bort och må bra.
Köpte även denna berlock idag. En 7-årig flicka som har en hjärntumör gör dem.
 
Det är fredag kväll, jag har ledig helg. Har läst ut död kompis och har inget mer att göra. Men man kan ju inte sova än. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0