..

Har varit helt hög på koffein idag.
Så jag tror att jag råkat bestämma med en gammal dam att jag (& en kollega) ska komma till deras "dam-möte" och lära dem hur man stylar hår! Haha :D Jag gillar ju iofs gamla damer, och lite välgörenhetsarbete är väl aldrig fel!
 
Annars så djävlas tvättstugan med mig idag också, ena tvättmaskinen är fortfarande sönder. Men jag har iaf lyckats tvätta allt jag tänkte. Nu slår jag in de sista julklapparna och försöka organisera packningen. Dricker lite äppelvin också. Kan behövas, så att jag vågar gå ner och hämta tvätten sen. Fegis.
 
De härliga snickargubbar är nu klara med mitt badrum. De har specialbyggt en tröskel så att det förhoppningsvis inte ska bli fuktskadat igen. Det bästa med att de är klara är helt klart att jag får sova till kl 9 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0