Basen och din hud är allt jag känner

Efter en fullbokad dag på jobbet gick jag hem till Maria för att fixa hennes hår. Fick ett glas rödvin, så mycket för att aldrig mer dricka som jag sa igår ;) Ett barn var vaket och ett sov, men efter bara några klipp så vaknade den lilla pojken och skrek i högan sky. Så jag satt på golvet, drack vin och lekte med den lilla flickan. Tillslut tystna pojken och vi kunde fortsätta. Maria la fram ett förslag som hon tyckte va helt fantastiskt, att jag och Viktor ska sitta barnvakt nån kväll om hon vill roa sig. Nja, jag kan ju inget om barn. Jag tror att det är en väldigt dålig ide. Men hon är stensäker på att det kommer att gå bra. Haha, hon måste missat att jag inte är världens mest barnglada tjej.
Till slut fick jag iaf gå hem varm och rosig om kinderna efter vinet.
Hemma kom jag på att jag lovat mig själv att städa, Så jag började rensa i hallen. Bort med allt som inte hör vintern till. Fast då kom jag ju på att jag inte har nån frukost till imorgon, så då gick jag och handla.
Gjorde mig en smoothie, och nu har jag såklart glömt bort att jag skulle städa. Typiskt mig.
Äsch, jag slår in lite julklappar istället, och lyssnar på DENNA låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0