Söndag

Idag har det varit kalas. Vart helt utmattad av att ha hand om mina halvsyskon.
Herregud, jag kan inte fatta att folk vill skaffa barn. Frivilligt!!

Sen begav jag och mamma oss ut på en ridtur. Jag red Quinnie som först var vild och bökig.
Fast hon lugnade sig tillslut.
När vi skulle ta sisa galoppen hände det dock något med min rygg, Det small till och gjorde så jävla ont att tårarna börja spruta och det kändes som jag skulle kräkas.
Blev en plågsam skritt hem, la mig sen på en spikmatta för att se om det skulle hjälpa, somnade och vakna 1 timme senare, då var jag halvt genomborrad.

Ont har jag fortfarande dock. Imorgon ska jag som tur är iväg till massören, hon kanske kan få bort det?
Hoppas att jag slipper akupunktur bara, det gör så himla ont!

Ps, att jag ska på massage innebär också att jag ska köra bil för första gången på över 1 år! Spännande värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0