Måndag

Vilken dag. Tog en lång sovmorgon, tvingade tillslut mig själv att asa mig upp och ner på stan.
Införskaffade nagelsax och babyolja på apoteket, till evelyne.
Och en liten sopborste och skoffa så att jag kan sopa upp spånen hon sprätter ut.

Sen vandrade jag genom hela staden till en djuraffär. Köpte "Toa-Lätt" som man ska ha istället för kattsand så att hennes små tassar inte blir för torra, ett stort springhjul som egentligen är för råttor, så nu hoppas jag att hon gillar att motionera. Köpte även ett pulver som stoppar blödning om man klipper i "pulpan" när man klipper klorna. Det där med kloklippningen är jag nervös inför.

Sen hem och byta om och en promenad runt strömmen. Gymmet lockade inte alls i det fina vädret.
Nu har jag varit på systemet och köpt vin och inhandlat mat inför kvällens tacomys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0