Fredag

Imorse skrek min kropp i protest när alarmet ringde, försökte ta tempen, men somnade med termometern i munnen och vaknade av att den låg och pep bredvid mig. Ringde chefen och sa att jag inte kunde jobba hela dagen, men att jag kunde klippa mina stamkunder på eftermiddagen.

Hostade upp stora slemklumpar och försökte vakna till liv. Tog med tårta och bullar som jag gjort till salongen. Tror det var uppskattat.

Nu ska jag packa och göra mig iordning lite.
Känns inte som att det är min födelsedag imorgon, bara som att det är en liten resa till London.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var rädd om dig i England.

2012-03-02 @ 21:58:54
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0