Torsdag eller Söndag?


Igår blev det lite spontanparty. Lämnade viktor vid tåget, mötte upp Nils och sen drack vi oss vägen hem. Hanna slog på stort och följde med en sväng. Så hon fick träffa Evelyne för första gången.
Viktor kom tillbaka, Amanda slog följe med vårt glada gäng och sen drog vi otippat nog till Wasa. Herregud, fullt med fulla människor som sjöng karaoke. Jag och Nils dansade loss som vi var odödliga och vi hade trevligt. Spelade in en fin film på vägen hem, jag hittade en poncho som jag tog. Lagade pommes, som vi åt när solen gick upp. Fast Nils hade redan däckat då.

Stackars viktor åkte hem, han skulle jobba, Nils mådde dåligt och jag mådde fantastiskt.
Sen gick vi på Brunch hos Hanna och Ullis. Härligt. Min lägenhet städades och nu har jag precis kommit hem efter att ha färgat amandas hår. fullt upp!


Inte lika fagra idag som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0