Söndag

Igår var det Karateklubben med Viktor, Nils och Amanda. Träffade även på lilla Pålie, och Franko.
En trevlig kväll.
Känns härligt när man går hem, det börjar ljusna och fåglarna kvittrar.
Vi låg vakna för länge vilket resulterade i mycket sömn idag. Somnade på soffan och vaknade sent, Viktor åkte hem, jag tog mig i kragen och lagade mat.

Imorgon blir det jobb, tisdag kväll kommer viktor, vi ska fira hans födelsedag, på torsdag ska jag fixa amandas hår och på söndag kommer kungen upp. Då ska vi fixa min lägenhet. kanske åka till Ikea. Kanske Kålmården. Fullt upp alltså, och nu ska vi börja jobba 100% också.

Imorgon måste jag baka tårta. det är jag bra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0