Söndag

Det har varit en lugn helg. I fredags efter jobbet klippte jag Ian som skulle gigga i sthlm, han berättade att han varit på malta. Nu känner jag att malta är ett ställe jag borde åka till, försöker styra upp det på min semester.
Jag kollade på smala sussie och skippade att se sverige förnedras. Viktor kom sent hem till mig sent när jag nästan sov.

Jobbade lördagen, fullbokad. Men det gick bra. Jag och vikki väcktes mitt i natten av att det åskade.
En blixt slog ner precis bredvid där jag bor. Billarm började tjuta och det mullrade galet högt. Hade jag inte varit så trött hade det varit mysigt att sitta i köket och kolla.

Idag jobbade jag, det var en lugn dag. Men mina axlar gör ont. Även när jag håller armarna avslappnat ner så värker det massor inne i axeln. :(

Viktor har åkt hem, jag sitter och försöker fundera ut en födelsedagspresent till Mamma-lilla. Hårprodukter känns ju lite tråkigt även om jag vet att hon blir glad för det.
Har redan fixat en present till Kungen. Skåne nästa lördag ju, försöker få till en Danmarktripp så jag kan köpa mer vit chokladlikör. Himlen på flaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0