Fredag

Har åkt på en riktigt hemsk förkylning. Nyser och snorar. + att jag blivit beroende av nässpray.
Fullbokad dag på jobbet, men alla var stamkunder förutom en så det var en trevlig dag.

Borde städa ikväll, men tar det imorgon eller på söndag. På söndag åker jag till Mjölby och sover hos viktor som kommer hem mitt i natten från jobbet. På måndag morgon hämtar nämligen kungen upp mig där så åker vi till Ikea. Så slipper vi åka fram och tillbaka.

Vi ska bygga förvaringshyllor, och massa annat. På kvällen har jag bokat bord på Hugo. DÅ blir det finmiddag och sen är det nån nedrans fotbollmatch jag måste se. Cornelia är överlycklig och ska följa med.

Bokade tåg hem till skåne. 23-25 juni. Ska bli härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0