Torsdag.

Var ute i Ingelsta en sväng, då jag ändå skulle hämta ut mitt pass åt det hållet.
Hoppade av vid rusta för att köpa lite "bra att ha" saker till malta. Vart typ dusch tväl och sminkservetter.
Sen skulle jag gå till Elgiganten och köpa en kameraväska.
Det kom världens åskregnskur och jag vart dyngsur efter typ 30sek.
Efter ytterligare nån minut såg jag att en buss var påväg så jag sprang, och den snälla kvinnan som körde väntade på mig. Tack!
 
På elgiganten fick jag prata med en puckobrud som inte fattade ett skit, vilket resulterade i att jag gick därifrån utan väska. Ska berätta för hennes chef nästa gång jag klipper honom!
 
Så istället gick jag till Maxihuset.
Impulsköpte dessa:
Mjölmaskar till Evelyne. Och de lever. Så himla äckligt.
Men Fräs gillar dem, så jag får stå ut och ha dem i en burk i mitt kylskåp. (den tjocka vita som syns på bilden är uppäten nu)
(om man inte har dem i kylskåpet är de inte maskar sålänge utan utvecklas till något jag aldrig vill se)
 
Gick på stan i centrum också. (Centrum är dödens väntrum)
Köpte bikini iaf. Sen solade jag och nu ska jag inte göra mer idag!
 
Härlig huvudvärk hela dagen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0