Söndag.

Igår när jag kom hem till Viktor gjorde det ont i hela kroppen av trötthet.
Lite tur att Viktors pappa inte var hemma, så jag klippte honom idag istället.
Viktor var världens bästa och bjöd på mat, och så fick jag en fin present <3
 
Somnade ganska tidigt, vaknade av att Viktor knockade mig i huvet. Jag sov tydligen på hans kudde och han ryckte till i sömnen, lite öm i pannan idag :)
 
Gick upp sent, blev bjuden på kaffe och hemgjord flädersaft och klippte viktors pappa.
Sen lagade viktor mat till mig och vi tog det lugnt. Skrev ut flygbiljetter och hotellpapper. 7dagar/1vecka.
 
Jag är hemma, har matat Evelyne med maskar och ätit massa vattenmelon. Känner mig nästan som en människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0