1

Var riktigt pepp på jobbet idag. Även om axlarna gjorde ont kändes dagen kort och enkel.

Nu är jag hemma och firar semesterns första timmar med äppelvin och nudlar.
 
Duschat, packat lite, diskar, pratat i telefon och yrat runt. Men jag har en packlista att följa, så det är lugnt.
 
Ska bli så himla skönt att komma iväg. Även om jag kommer sakna Evelyne, Viktor och den lilla räkan Nils.
Han borde följt med, men valde fel semestervecka. jaja. Allt finns ju kvar när jag kommer hem. och då har jag ytterligare 2 veckor att glida runt. Skåne kanske? Sen spelar ju björnstammen också.
 
Men nu ska jag först lägga fokus på att vila upp mig och ha jävligt kul på samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0