Torsdagsmys

Idag var det en lugn dag på jobbet, som det bör vara i januari innan lön.
Imorgon får folk bidrag dock, så då lär det bli lite mer att göra.

Efter jobbet mötte jag upp nathalie och gick på tjejkväll. "tjockismöte" som jag kallade det.
Blev fast där ett tag. Efter det så hittade jag Nils som tyckte att vi skulle köpa godis, laga mat och kolla på film. Jag var inte svårmutad, trots mötet jag precis vait på.
Vi hittade även ullis och tvingade med henne.

Vi lagade tacos och mös loss i mina härliga one piece. Nu har folket lämnat mig, och jag insåg precis att kvällen jag skulle spendera med att packa och att städa, helt plötsligt är väldigt sen.
Panikpackar väl lite imorgon. och städningen får vänta, som vanligt!


Mysklubben myser loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0