Tisdag

Idag klippte jag det äckligaste håret jag någonsin sett.
Allt hår var ihoptovat till en stor klump. Jag fick alltså försöka klippa loss denna klump typ 2cm från hårbotten. En hårbotten som inte blivit tvättad på en evighet.

Jag ska nog inte gå in på för mycket detaljer om hur det såg ut.

När den stora klumpen med hår var bortklippt, var tanken att jag skulle tvätta håret och sen klippa till en frisyr av det lilla som var kvar. Men det fick jag helt plötsligt inte. Hon ville inte ens torka håret.
hmm.

Imorgon är jag ledig, men jag har fått för mig att jag ska fixa naglarna, och kl 10 också, så att jag kommer upp i tid. Ska fixa massa på stan också, och sen gymma. tog ett lätt gympass ikväll bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0