Söndag

2 hektiska dagar i skåne är över.

Gick upp 08.40 i lördags, vilket är tidigare än när jag jobbar. Hängde med mamma in till stan på shopping, resulterade i en ny varm jacka och ett fint läppstift. rea <3
Vi handlade mat och sen åkte vi hem, jag färgade hår, lagade fyllt fransbröd, gick med hundar i skökaoset, tog in hästar, slingade mammas hår, slingade sagas hår, masserade jonas och sen dog jag i soffan. Hunden Felice blev min bästa kompis när jag bjöd på ostbågar.

Idag kravlade jag mig ur sängen kl 10.30. Sov jättedåligt. vaknade en gång av att jag sparkade ner Tess på golvet. Stackars hund! Haha. Klippte mamma, sen gymmade vi, jag klippte saga, det lagades mat och jag packade ihop allt. 3 timmar och 15 min på tåget med en bok.

När jag kom hem bytte jag (hör och häpna) om till träningskläder igen och gick för att för första gången någonsin köra 2 pass på gymmet samma dag. Nathalie var det som fick med mig på galenskapen.

Imorgon är det jobb. Onsdag är ledig dag, då ska det städas, tvättas och handlas!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja, vad skulle man göra utan mig? ;) Höhö

2012-01-22 @ 23:40:47
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0