Onsdag.

Jag har varit på minisemester i mjölby.
Kollade kung fu panda 2 på vikkis nya feta tv. I 3D. Fantastiskt.

sovit länge, vikki bjöd på toast, upptäckte att det snöade och nu är jag hemma i min kalla lägenhet.
Ska packa gymväskan och satsa på träning innan jobbet. Sen på kvällen ska jag och Nathalie på en tjejkväll på ett annat gym. Mest för goodiebagen då. haha.

På fredag efter jobbet åker jag hem till kära skåneland. Har inte pratat i telefon med mamma sen den 5e januari, och jag som är van att prata med henne ett par gånger per dag. Har varit tufft.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi måste typ ha gått om varandra imorse då, för jag gick till gymmet vid 09:30 :) ses på tjockismötet! MOHAHA

2012-01-19 @ 18:06:40
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0