HEJ!

Jag lever.
Sen sist har jag hunnit vara  hos doktorn. Han hade fått svar på magnetröntgen, som inte visade något fel.
När jag då frågade varför jag då hade så ont så pratade han om tillväxtfaser och sånt som jag inte förstår.
Nu blir det iaf sjukgymnastik, på tisdag är det inbokat.

Har pärlat pärlplattor med viktor, och så har vi varit ute i ingelsta och snurrat runt. Jag hittade en tv som jag vill ha, om jag någon gång får råd.

Nästa helg har jag ledig helg, det infaller samtidigt som familjen kommer hem ifrån thailandet, så då tänkte jag att det kunde vara bra att åka hem och hjälpa mamma när hon har jetlag. Färga hår också misstänker jag.

Nu ska jag sova. Gymma innan jobbet imorgon är planen.
På lördag blir det fest i värmekyrkan, det blir nog trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0