Frida - 2012?

I fredags var det dags för bad behaviour. Fest hos Franko, en trevlig tillställning som inte slutade med utgång!

Fick asa mig upp ur sängen och till jobbet. blev lite att göra iaf.
Sen hem och fira nyår med vikki.
Jag lagade mat, failade såsen litegrann. Första försöket vart svingott, men massa mjölklumpar.
Andra försöket inte lika gott, men inga klumpar iaf.

Gjorde väldans god puckoglass iaf.
Tolvslaget firades vid stömmen iklädd mjukisbyxor.
En jävla massa sneskjutna raketer!

"att gå igenon norrköping på nyårsafton är som att vara i krigets bagdad!"


Idag var jag snäll och klippte och färgade vikkis hår.
Att vara blond är sååå 2011.

Nu är jag ledig i 2 dagar till men vet inte vad jag ska göra.
Gymma ska jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0