Torsdag

Vaknade och mitt hår stod verkligen åt alla håll. Lockade det i söndags och har sen bara haft i sugar dust och det har funkat fint. Men idag var det kört, så det var bara att hoppa in i duschen.

Nu har jag sminkat mig och lockat håret igen, väntar på att syster ska hänga med mig ut på stan på sin lunchrast, misstänker dock att hon har råkat få med sig nycklarna igen, så då måste jag först gå och hämta den, sen tillbaka till lägenheten, låsa den och sen gå tillbaka och hämta upp henne igen..

Köpte en foundation igår för 1 pund som jag testa idag, den var bra så lär väl köpa en till. Ett märke som heter MUA, allt är svinbilligt :P (billigare än ELF till & med ;)

Ska försöka att inte köpa fler klänningar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0