Onsdag

Jag skrev ett inlägg igår, mystiskt nog har det inte kommit upp, och ligger inte heller i utkastet..

Anyway..
Det är onsdag idag, igår var det shopping och bar 11. 4 klänningar, skor och smink köptes.
I måndags var det brand new, och det var helt fantastiskt. Sådär så att det pirrar i hela kroppen.
Jesse Lacey är min man, även om han nu börjat få en tendens till manboobs ;(

Idag har jag köpt ännu mer smink, 2klänningar (hur många behöver man egentligen?) Lite småsaker och massa skumma saker inne på 99p store.
Råkade ut för skummaste kassören på primark, vet inte om det var ett väldigt misslyckat försök att ragga...

Åt precis frulle, och nu ska jag chilla ett tag innan jag går till syrrans jobb och hjälper henne att stänga.

Imorgon blir det all in på Rock city, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Frulle kl. 16? Du har verkligen semester, det märks :D

2012-02-08 @ 21:04:59
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0