Jag misstror mig själv och håller ensam hand i hand.

Det är kallt ute. Jättekallt. Det snöade i mjölby. sån issnö som ser ut som kristall. Det är vackert att titta på. Om man är inne i värmen. Viktor har en varm lägenhet. Där sover man med fönstret på glänt. Nu är jag hemma och kommer sova i raggsockar, under 2 duntäcken.

Sov som en prinsessa i natt, fast viktor klagar på att jag försökt putta ut honom från sängen. Vi lagade fläskfilé med nån sorts pommes. Jag råkade somna när vi såg cops, fast jag ljög och sa att jag bara blundade med ena ögat. Sen åkte jag hem.

Packat gymväskan inför imorgon och hoppas att det inte blir för galet mycket att göra.


Snart är det semester, 1 vecka som kommer gå fruktansvärt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0