Im just jealous cause you're young and in love.

Idag gjorde jag kanske väldens godaste omelett. Med körsbärstomater, purjolök, chilli och salami.
Jag var också på gymmet. Nu har jag i förebyggande syfte lockat håret också.
Inför imorgon då det är dags för LMFAO i sthlm med Vikki och albin.

De sista dagarna i England var fina. Allt med Brand new är fint. Soco Amaretto Lime <3
Massa skratt. Raging lesbian, ginger midget och that guy.

Hemresan gick smärtfritt. Men det var lika sorgligt som vanligt.

Kungen har varit på besök. det innebär jag jag nu är ägare till en 46" Smart tv. en samsung <3 3d är det också. Mysig middag där även prinsen deltog.
Alla hjärtans dag med vikki. Vi såg seven pound och jag grät så att hjärtat nästan brast.

Om 2 veckor är jag i London igen, med nils och paulina. Nästa vecka är det björnstammen. Härliga tider!


Im gonna stay eighteen forever, so we can stay like this forever.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0