hej!

gosh, nu är det nog slutshoppat.

Igår var det party på rock city. När vi köpte alkohol var där en skum kille som sa "sweden has got some fit ladies" och lite annat, sen skylde han sitt språk på att "i've had some drinks and spliffs" dvs alkohol och rökt på.

När vi köpte mat på vägen hem från krogen tog en kille mig på rumpan, jag vände mig om, gav honom världens bitch blick och sa: dont touch me!!! han såg lite rädd ut. Hans kompis var jävligt jobbig också.  Men annars var det en trevlig kväll.

Låg i koma ett tag imorse, men tillslut asade jag mig upp ur sängen. Shoppat loss lite på stan. Mest billiga saker dock, och lite presenter. ska väl snart gå till syrrans jobb och hänga, satt där igår och hjälpte till att vika papper och lägga in dem i brev. Blir nog till att städa lite också, men vågar inte slänga sopor.

Mötte en råtta där sist, och nu såg jag att det ligger en död duva på innergården. KILLER RAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0