Torsdag

I natt sov jag inget vidare.
Den enkla anledningen är att då min lägenhet blivit för kall för Evelyne, fick hon flytta in med mig o sovrummet. Startade igång ett extra element så att det blev varmt och mysigt.

Men den lilla skitungen gick helt bananas! Började kraffsa på allt hon hittade så att jag fick gå upp och plocka undan det hon kraffsa på. Tillslut fanns det inte så mycket kvar, då började hon äta. Och smaskar gör hon ju.
Tillslut somnade jag, och imorse letade jag upp Eve som bestämt sig för att flytta in under soffan.
 
Ikväll var det julklappsafton på stan, så efter att jag slutat kl 19 så flängde jag runt på stan med Prins Nils. Shoppade lite och åt på Tacobar.

Idag fixade jag även håret på Pålie. På söndag flyttar hon till Malta. Himla sorgligt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0