torsdag

Jag hann typ allt jag skulle igår. Sen packade jag ihop alldeles för mkt saker och började asa dem mot spårvagnen. Handtaget på en påse gick ju sönder direkt. Helvete.
När jag äntligen satt på tåget var jag helt slut. Var nog inte så frisk som jag trodde.
Men det värsta var att ta sig från stationen och hem till Vikki. Det är inte långt, men mina armar var spagetti, så det var hemsk vandring.
När jag kom fram fixade jag iordning och tände massa ljus. Blev väldigt mysigt.
Vi öppna julklappar och kollade på så mkt bättre, sen somnade jag som en stock. Idag sov vi länge, sen när jag väl var vaken blev jag så trött att jag la mig i sängen igen. När vikki åkte till jobbet så somnade jag stenhårt. Lyckades ta mig till tåget, och somnade flera gånger igen. Vikki väckte mig via sms precis när tåget nådde norrpan. Tur.
Nu är jag jättetrött och funderar på att somna på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0