Tisdag

Hej. Jag har haft fullt upp senaste dagarna.
Jobbade ju 6 dagar förra veckan. Sen kommer jag knappt ihåg vad jag mer hann göra.
Vikki kom hit i fredags, jag jobbade hela helgen, sen var det mys. I söndags stressade jag hem efter jobbet, packade och tog tåget till mjölby. Vi spelade bingolotto, så klart. Kollade på tv, jag hjälpte vikki att slå in julklappar och så tog vi en kall kvällspromenad i ett tyst, snöande Mjölby. Jag fångade snöflingor i munnen och lekte barn. I måndags vaknade jag redan kl 9 av att mina axlar gjorde ont. Såg till att väcka Vikki och somnade sen om. Vid 11 var det uppstigning, fick frukost och chailatte. Sen tog jag tåget till Skåneland.
Lunchade med Kungen och Saga, sen fixade vi ett par julklappar. Sen åka hem och fick träffa pojkarna som de tar hand om. Mamma behövde fixa saker så jag blev lämnad som barnvakt. HUA! Men eftersom Vikki var världens snällaste och lånade ut sin ipad till mig gick det bra. Satt och passade pojkarna så att de turades om och inte började slåss. Gick riktigt bra.
Idag väcktes jag ganska tidigt, drack kaffe och fick kolla på Spy Kids 3 med barnen. Sen åkte vi till Tannamagaren och fick våra tänder fixade.
Hjälpte mamma med att internetshoppa ett par julklappar också.
Nu är jag hemma iaf, fick höra av mamma att pojkarna saknade mig. HEHEEH jag är bäst.
 
Har massa saker jag borde göra, men det struntar jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0