Tisdag.

Jag har gått och blivit sjuk. Tror det beror på andra som varit sjuka på jobbet + att vi var ute och svirade i lördags. Det var ju julbord då, riktigt trevligt. Och alla var fulla och glada. I söndags var jag inte lika glad. Men jag lyckades ta mig ner på staden för att köpa lite julklappar.
Sen hade jag bingomys med prinsen Nils.
Igår var det jobb, sen kom Vikki hit. Vi gick på stan som denna vecka är öppen till 20. Jag köpte spel till wii som vi sen spelade. Jag började sen må lite dåligt, snorig som en dagisklass och ont i kroppen. Lite febrig också. Det resulterade i att jag sov sämst. Nös halva natten och snorade. Evelyne leve till råga på allt rövare och busade runt. Rackarunge!
Idag var jag mer död än levande. Men jag asade mig till jobbet och genomled en fullbokad dag. Men nu är jag ju ledig onsdag, torsdag. Sen ska jag jobba fram till söndag. Därefter tar jag med mig Vikki hem till skåne och firar jul med alla de där härliga människorna som även kallas min familj.
 
Igår fick jag en liten ängel i glas av en kund. "För jag tycker att du är en ängel"

och "Du är en av de härligaste och roligaste människorna jag träffat i år"

Vilken härlig kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0