Söndag

Jag har nu 2 dagar i rad lyckats ta mig upp 15min tidigare för att hinna dricka kaffe. Lätt värt!
På vägen till jobbet mötte jag finska tanten, va tvungen att ta av hörurarna och lyssna vad hon hade att säga, alltid lika spännande! Det var nåt om tvålar, bilar och nån ryss. Sen sa hon att mitt hår var vackert, att  jag var vacker, och att det kom från hjärtat. Hon sa även att hon ville krama mig men inte skulle göra det. Haha! Himla härlig kvinna! Sen gick hon vidare till att ge mig "nyårstips" Ingen skumpa! Och ingen öl! Ska du dricka vin så bara ett halvt glas, det räcker. Och drick vatten! Jag tackade för tipsen och önskade henne en trevlig dag, och ett gott nytt år. Hon såg lycklig ut.
 
Fullbokad dag på jobbet. kom på när magen började kurra att jag inte ätit. Men nu är jag hemma och nyduschad. Målat naglarna och haft inpackning. Är det nyår så är det, då ska man vara fin, även om man inte ska festa :) Ska ta tåget hem till Vikki sen. Mys!
 
Hela syskonligan
 
Mitt och Vikkis mysiga krypin under julen
 
 
 
Ingen kan njuta så mycket av livet som den hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0