Måndag.

Allt är så himla bra.
I lördags efter en bra dag på jobbet så bokade nämligen jag och Vikki biljetter till Thailand.
Det blir av, vi ska dit. 14dagar i solen, bara vi. Jag längtar! 3 månader kvar, eller 1/4 år som Vikki säger.
Men nu när det är bokat får man börja längta.
Annars har det varit lugna dagar, bortsett från arbetsdagarna som har varit fullbokade.
Idag var jag ledig, och vi sov länge. Tog oss ner på stan, jag köpte nässpray. Sen lagade jag fyllt fransbröd.
La mig i sängen och skulle "bara vila ögonen", men vi somnade såklart, och jag drömde att jag hade en häst i lägenheten. En stor isabellfärgad häst.
Hoppas jag kan somna i natt, för imorgon inleds 6 dagars arbete i rad. Heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0