Lördag

Blev en väldigt lugn skön dag på jobbet. Perfekt såhär inför nyår. Hoppas på en likadan imorgon!
Chefen var väldigt avis på mina hörlurar som jag fick av Vikki.
Kan jag förstå, för de är finast, och bra ljud! Nu kommer jag väl aldrig mer kunna köpa hörlurar på Classes för 50kr :)
 
Nästa helg ska jag och Lina till Söderköping och köpa tyg! Jag är jättepepp! Vill lära mig att sy t-shirts, och sen lovade jag bror min att försöka lära mig att sy flugor. Så ringde honom innan och kollade vilka färger han gillade. Hoppas att jag inte är helt tappad utan kommer ihåg lite från syslöjden i mellanstadiet.

Bäbis fick bada och klippa klorna ikväll också. Hon har nog aldrig varit så duktig, gick jättesnabbt!
 
Awwwe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0