<3

Jag har haft en helt underbar jul, som ni förmodligen också har.
Började med en nästan fullbokad söndag på jobbet, med lite psykisk stress. Sen stressa till pendeltåget, som var i tid<3
Så jag var i mjölby i god tid, var hemma hos vikki en stund, drack monster och spelade spel på ipaden.
Vårt tåg var dock lite sent, men iväg kom vi tillslut, och efter en ytterligare försening landade vi i hässleholm typ 50min försent. Åt pizza och gick sen upp på kungens kontor där vi skulle få sova.
De hade startat värmen lite försent, så vi fick krypa ihop  den uppblåsbara sängen för att hålla värmen.
På morgonen vaknade jag av att jag i princip låg på golvet, så då tröttnade jag på att sova. Vikki följde med för att dela en dusch och sen äta pepparkaksfil och dricka kaffe.
Sen fortsatte julafton så som den ska.
Fick massa fina presenter, bland annat en symaskin!  Så nu jäkla ska jag och Lina ha syjuntor! :)
Efter julklapparna blev det julbord med godaste potatisen, sen höll jag och vikki på att somna i soffan när vi kollade på Svensson Svensson. Tillslut stapplade vi upp till vårt mysiga boende och kröp ner i sängen. Mysig jul helt enkelt.
Imorse när alarmet ringde var det inte lika kul dock, Vikki skulle jobba så han fick åka ett tidigt tåg.
Hem, dricka kaffe och sen hem till pappa och fira lite jul. Sen klippte jag kungen och Emil.
Tillslut var det hemfärd även för mig.
Nu ska jag packa upp mina julklappar. Bästa!
julfirarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0