Torsdag.

Efter en fullbokad dag på jobbet mötte jag upp finaste Prinsen.
Vi har ju som tradition att gå till Rix fm festivalen och dricka cider/öl. Och som vanligt står vi ut 1 cider/öl innan vi känner att det är dags att gå där ifrån. Ett hemskt coverband uppträdde, och när de slaktade vart jag mig i världen vänder, och massa gamla kvinnor stod och sjöng med tillhörande juckdans, ja.. då fick vi nog!

Kära prinsen vann en super mario åt mig, sen gick vi till Highlander inn, åt och drack cider. Lina och Christoffer slog följe med oss. Sen blev det musikfyrverkeri, till James Bond musik. Väldigt fint.
Nu är jag hemma, kollar på fråga Olle.
Imorgon är det marknad. Då ska jag köpa strumpor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0