Lördag.

Nu är jag hemma igen. Känns lite som att jag bor på pendeltågen.
Men det gör inte så mycket, tycker det är rogivande att åka tåg, lyssna på musik och kolla ut genom fönstret.
Har lugna fina dagar, dels hos viktor och dels här.
Känns inte som det finns något annat att göra, är inte festpepp, så jag åker tillbaka dit ikväll. Tar nog 23 tåget som vanligt, för då hinner jag somna en stund innan han kommer hem. Fast igår var jag vaken, det var fråga Olle dokumentärs repris, och då kan man inte sova!
 
Imorgon blir det kanske en tur till Ingelsta, tänkte köpa nya maskar till bebis. De förra dog ju helt mystiskt. Kollektivt självmord kanske.. vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0