Fredag.

Idag var det fullt upp på jobbet igen, så de lugna dagarna blev få.
Hoppas att det blir lugnare imorgon, för efter jobbet ska jag, Viktor, Hanna och Albin på Winnerbäck.
Som det ser ut nu så ska det vara fint väder, men kan ju lika gärna sluta med ösregn...
 
Idag är det den 31/8. Det innebär att jag träffade Viktor för första gången för 4 år sen. Tiden går väldigt fort. Tycker om att berätta historien om när vi träffades för honom. Lite rolig. 31/8 flyttade jag också ur 2an som jag och min syster delade. Det betyder att det är över 4 år sen som hon lämnade mig för att flytta till England. Men livet är bra nu.
 
vi festade loss på pop orange, och det ser ut som jag ska boxa på Nils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0