Curly girl.

Igår var en lugn dag. Städade och fixade lite. Viktor kom hit, vi spelade bingolotto och försökte återigen bli rika.
Misslyckades igen. Vann inte ens en ny lott. Känns lite gammalt att tycka att bingo är kul.
Somnade ganska sent, och var imorse tvungen att lämna den sömnvarma sängen för att gå till jobbet.
Gick hem på lunchen och lagade pyttipanna. Viktor följde mig till stan, och jag fortsatte den fullbokade eftermiddagen. 
 
Efter jobbet blev det vin på salongen. Hanna var en ängel och stannade kvar för att klippa och permanenta mitt hår.
Äntligen är det gjort efter massa prat och fegerier. Nu är mitt hår krulligt och härligt!
(I stort behov av att färgas dock, men om 48h så!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0