Allting kommer bli bra.

Kom nyss hem från Viktor, han skulle jobba sent, så jag åkte hem för att ta hand om bebisen och se Björnstammen. Kanske åker tillbaka dit sen med sista tåget igen.
 
Har varit där sen i måndags, bortsett från att vi sov här tisdags. Igår gick vi på marknaden i Skänninge. Inte lika stor som Hästveda marknad, men mysigt ändå. Annars har vi mest tagigt det lugnt. Insåg idag att jag gick in på sista halvan av semestern idag. Nu kommer säkert dagarna springa iväg. Fast jag har ändå inget inplanerat så jag hinner vila.
 
Fick ett samtal igår med erbjudande att åka till Spanien i september. Ja tack! Ska förhoppningsvis ta med mig Viktor dit också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0