Frida - Här kommer lyckan för hundar som oss.

Åh!
ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!
Idag lyckades jag köpa ett nintendo 64!
iofs bara 2 stycken kontroller, men 4 stycken spel, varav 2 är såna jag verkligen vill ha!
Får se så att det funkar när jag får hem det. vore väl fan annars.
På jobbet i tisdags tappade jag iofs en spegel i golvet.
Men funkar den ska det köpas fler spel<3

När jag sorterade mina strumpor kom jag på hur lycklig jag blev av att se dem, bara för att de är så färgglada.

Jag har varit och lämnat upp mitt gamla soffbord och min gamla matta på vinden. Jag hade panik och var tvungen att ha sällskap i telefonen av Nils. Ändå vågade jag knappt gå in där, utan lämpade av dem runt hörnet lutade mot en vägg. Får slänga in dem i ett föråd en dag då jag har någon modig människa till sällskap.

Nu ska det städas och målas i 190.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

FICK DU TAG I DET? Käänon Fridus. Nitendo 64 är ju för fasans HELIGT. Vilken idiot är det som säljer det? :D Haha

2011-09-01 @ 23:23:41
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0