Frida - ledig söndag

Vilken dag det blev.
Vi fick tag i gymkortet för 995kr. Blev även bjudna på redbull, kaffe och protein bars i kön.
Tjejgymmet är väl lite litet, men det blir nog bra ändå.

Efter det var fixat gick jag och corny och käkade frulle, sen impulsshoppades det örhängen i väntan på spårvagnen.

Vi skulle "utomlands" som nils säger. Till Hageby med andra ord.
Där shoppade vi träningskläder och present till systern min.

Vi hälsade på nils på hans jobb, och sen lurade hans grannar på mig en ny mobil.
En samsung galaxy S. Jag fick dock inte med den hem, utan tjejen som jobbar där ska komma och lämna den på mitt jobb imorgon. De var väldigt trevliga där dock. Trevligare än på 3 i stan!

Sen blev det spontanshopping på veromoda. Herregud vad jag bränt pengar!
lön imorgon dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0