Frida - Payday!

Lönedag = fullt ös.

Men det gick bra ändå. Trevliga kunder och sånt.

Ikväll spatserade jag till gymmet, så att jag skulle slippa städa. Och för att jag hade sån fet träningsvärk igår att jag mest gnällde då.
Idag avverkade jag 1h på löparbandet iaf. fastän att min höft höll på att ramla av på slutet.

Sen städade jag lite iaf. Nu borde jag sova, men istället sitter jag och funderar ut julklappar till folk.
Jag fattar inte hur vissa kan vara så enkla medan andra är hur svåra som helst.

Imorgon blir det bonde mys och sånt med fina flickor. Hääärligt.
Ännu härligare är att det är min lediga lördag denna veckan. På en lönelördag!!! OMG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0