Frida - när man ser att det blöder, det är först då det gör ont.

Idag på lunchen gick jag hem till Nils och spenderade den där.
En sallad och en kopp kaffe senare var jag redo för jobb igen.

Prinsen mötte mig sen efter jobbet så gick vi hem till mig och kollade bonde söker fru.
Smakade en ny smak på Skittles också. Sura var de. vilt!

När Nilsen skulle spatsera hem så spatserade jag till gymmet ensam, eftersom mina kära gymvänner var upptagna med följande: Bio/Penicillin/Vin.

Illa. kom hem efter 1 timme på löparbandet, ser mig i hissens spegel och får panik.
Det ser ut som det runnit blod i hela mitt ansikte.
Fast sen kom jag på att jag färga håret igår, så det var svett som runnit.
Fräsch flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0