Frida - Måndag

Igår kom viktor hit, jag har inte sett honom på evigheter så det var bra.
Idag lurade jag ut honom på uppdrag att hämta ett paket långt borta på norra promenaden.
Sen gick vi på stan och shoppade.

När vi kom hem skulle vi spela nintendo 64. Då märker jag att även mitt nya är sönder!
Men som tur var, så hämtade jag ju ut ett 3e nintendo.
Så vi spelade Mario kart. Fast inte så mycket då viktor fuskade och jag vart skitsur.

Sen ikväll så har jag... slagit in julklappar! HAHA!
jag lyssnade dock inte på julmusik utan på håkan.
Saken är den att jag planerar att åka hem till skåne en gång till innan jul, och tänker ta med mig alla klara julklappar hem då, så att jag slipper hela den bördan vid jul. mycket smart.
Samt att jag blir lugn och harmonisk av att slå in presenter ;)

Sen pumpade jag och corny på gymmet. När jag gick hem blev jag stoppad av polisen.
mycket läskigt! De letade efter en "förvirrad, skadad tjej"
Visst att jag kanske såg skadad ut efter ett hårt gympass, och förvirrad efter att bli förföljd av 2 poliser, men det var iaf inte mig de var ute efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0