Frida - Home on a saturday night.

En fullbokad dag på jobbet idag. lite kontrast emot föregående dagar!

Efter jobbet skulle jag ut till Ingelsta och hämta en sak. Corny hakade på.
Vi fixade det och föll sen för frestelsen att äta på pizza hut.

Nu är jag hemma och har upptäckt hur snabbt klockan går. Jag har iaf packat upp nästan allt.
Då upptäckte jag att jag lyckades köpa 7st klänningar i england. åh, herregud.
Och jag som inte ens planerar att festa inom de närmsta veckorna...

Får väl se till att det blir ett fin restaurangbesök inom snar framtid eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men åh, då kan du ha klänning när vi ska till mamma :D

2011-10-16 @ 11:47:51
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0