Frida - hår.


Idag hade vi produktgenomgång med 2st nya märken. Gold och Zenz.
De mobbade mig för min VO5 plattång.
(vilket jag kan förstå, fast den är röd, fin och gör sitt jobb)

Sen visade de upp plattången på bilden ovan, fast i svart. Den låg i en helt underbar väska, som levererades i en kartong klädd i siden. Jag vill ha!!! (den röda)

Gold produkterna verkar riktigt lovande! Vi ska dessutom få en var. Jag ska välja inpackningen, mest för att det är en skitsnygg förpackning. En stor guldig boll.
Gold är dock helt uruselt namn på ett märke då det är värdelöst att googla på.
Jag är självutnämd googlemaster, då jag googlar allt. men jag hittar inte ett skit.

Zenz hittar jag, det är nåt svanmärkt ekologiskt bajs, sånt intresserar inte mig. Förlåt!

Nä, jag får nog slå till på en plattång och ge bort min knappt använda plattång till bättre behövande, eller spara den till nödfall ifall den nya får ett breakdown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0