Frida - Fredag.

Idag var jag hos farbror ortopeden.
300 kr för 3 min med honom. typ.
På den tiden hann jag kasta av mig byxorna, han klämde på min höft, jag fick ligga på en brits medan han drog och vred mina ben. Jag vart kallad gammal, och sen fick jag veta att jag ska bli kallad på en magnetröntgen. Efter det ska jag få en ny tid hos farbror ortopeden och då ska vi prata om operation.

Jag måste alltså ligga still i typ 20min inne i en liten tunnel. Kul.
Googlade lite och fick veta att man inte får ha smink på sig ens.
Inte heller smycken i metall!

Kan jag ha plastpiercingar då? Eller? what to do.
Jag vill inte ringa sjukhuset igen och fråga om piercingar.
Det vart så pinsamt sist!

Kommentarer
Postat av: Nisse

va du borde fått betalt för att han skulle få umgås i din närhet, vikken basterd!!!

2011-10-16 @ 01:03:56
Postat av: Frida

Haha! så sant!

2011-10-18 @ 22:53:43
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0