Frida -

Ahopp. Hemma i kalla Sverige igen då.

Igår var det fest. Bar 11. Vi var nog inte där så länge?
Det är så sjukt jävla varmt inne på den klubben att man dör!
Men sen var det varmt nog ute för att gå utan jacka också, inte helt fel!

Imorse asade jag mig upp kl 9. Letade ihjäl mig efter passet. det var helt borta. Och jag var säker på¨att jag la det i mitt bagage för att det skulle vara med.
Efter att gått igenom väskan 5ggr kommer syrran. öppnar min andra väska och hittar det direkt. (den väskan packade jag på morgonen.) Herregud.

När jag var i Peterborough så hade jag 40 min väntetid. så jag och mina väskor spatserade en sväng, när vi sen skulle tillbaka frågade en herre om jag ville ha skjuts i hans coola billiknande sak. Det ville jag. Så jag fick sitta fram, och två tanter där bak. först var jag lite besviken, för det gick sjukt långsamt i uppförsbacken, men sen när vi kom på plan mark gick det bättre, och när vi kom i nedförsbacken, då fick tanterna hålla i hatten! Det killades i magen! Som att åka berg&dalbana! Häftigt!

Båda mina väskor vägde för mycket, men jag klarade mig ändå, för Im the boss!

Nu sitter jag i mina mjukaste kläder och ska avnjuta en kopp te innan läggdax. Hålla kvar det brittiska en liten stund till, innan det övergår till minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0