Frida - Torsdag.

Idag fick vulkanen Frida ett utbrott på jobbet.

Hade några trevliga kunder och lugnade ner mig sen.
Jag och Nathalie har varit på gymmet, och för första gången var jag uppe i den vanliga konditionsavdelningen då Natta bestämt att vi skulle cykla.
(det är lite läskigt för alla som går förbi kan se in)
Fast sen gick vi ner igen.

Trodde att jag var lugn och harmonisk igen, men märkte på vägen hem att så inte var fallet då jag blev otroligt provocerad av en killes gångstil.

Han gick framför mig, långsamt mitt i trottoaren. Dessutom gick han på ett så jäkla drygt och kaxigt sätt att jag vart helt förbannad.

Blä.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Du skulle sagt till honom! :)

2011-11-20 @ 01:26:21
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0