Frida - Party.

I fredags var det middag hemma hos Nathalies mamma.
God mat, och massa dricka.
Jag kände mig på bad behaviour, så jag slog till på en utgång efter det.
"det kommer bli luuuugnt på jobbet imorgon" sa vi och tog en shot till.

Massa cider, drinkar och shottar senare var vi båda karatefulla.
Hugo först, sen VK och så avslutade vi på donken.
Sen hem och somna.

Behöver jag säga att det inte var lugnt på jobbet utan fullbokat?
Fast det var värt det.

Jag kom hem och krascha på soffan, somnade hårt.

Idag har jag städat, gymmat och lagat mat.
En bra söndag.


ja, vi var nog fullast i stan.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Du var finast i stan <3

2011-11-15 @ 11:36:57
Postat av: Frida

Säger han som inte kom ihåg nåt från kvällen!

2011-11-16 @ 23:32:29
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0