Frida - Vem vet hur länge vi har varandra..

Godmorgon sverige.

Jag tänkte sova länge idag, med tanke på att jag inte sov vidare mycket igår. men det gick ju inte.
Jag var ju pepp på utgång även om jag gick upp 5 på morgonen.
Det blev inte så dock, vilket nog var lika bra. Jag tror jag är för gammal för att festa 4 dagar i rad.
Istället klippte jag david kl 12 på natten :D

Ikväll blir det dock andra bullar. Rock city! Innan det ska vi se eurovision, och jag hoppas för saades skull att han tar sig vidare. Nu hade jag tänkt att röra mig ner emot stan, men jag hittar inga nycklar. så jag får väl invänta svar från Emmie.

Det knacka på dörren innan, och jag tänkte att det kanske var david, så jag öppna. Endast iklädd en lång t-shirt.
Behöver jag säga att det inte var david? Det var en gammal man, och han såg lite chockad ut. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0