Frida - Bar 11

Igår var bästa kvällen på längre! bar 11 är ett skitlitet ställe fullproppat med folk!
Vi drack kopparberg cider så det stod härliga till!

Jag blev bjuden på efterfest men tackade artig nej, så jag ska tydligen gå på bio med honom idag?
Haha, det kommer ju inte hända.

Det roliga är att jag kommer inte ihåg ett skit från vi kom hem. Jag kommer ihåg vägen hem, men sen är det svart.
Jag vaknar uppe i mitt crib imorse och fryser. Kallar på emmie och frågar var mitt täcke är.
Då har tydligen david tagit ner det till mig för att jag sa att jag ville sova på soffan. Så varför sov jag där uppe då?
Och hur i hela friden kom jag upp för stegen i det där tillståndet? Jag har dessutom tagit av mig mina lösögonfransar nånstans, men jag kan inte hitta dem. Haha.

Nåväl, jag mår bra iaf. Fast ni kan lägga till att jag har ont i ett finger och så har jag slagit i knät också. så nu har tån sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0